englandspraktiken.blogg.se

Vi är 8 elever från Aniaragymnasiet från årskurs 2 & 3. Sju av oss läser Turism och Resor och en läser Handel och Administration. Vi ska praktisera 6 veckor i Portsmouth och ni kan följa vår resa här.

8 dagar

Publicerad 2015-03-21 12:15:26 i Allmänt, Jessica Nordström,

Heej på er! 
skriver inte så mycket på bloggen då det inte finns så mycket att skriva om. Så skönt med helg igen, imorgon är det en vecka kvar till vi ska tillbaka till Göteborg. Jag måste säga att jag kan inte sluta längta, då jag har haft mycket hinder på vägen här nere, men det ska nog gå bra! Saknar ju Göteborg så myckeet!! Sen är det jättefint här vid havet (trött på resten av Portsmouth nu haha), men ja de ska bli skönt att få komma hem faktiskt, äta riktig mat hehe. 
 
idag vet jag inte vad som händer faktiskt, kanske träffar upp någon sen, jag vet inte än. Får se, annars blir de en lat helg (börjar bli många såna hahaha). 
Ni får ha en trevlig helg så ska jag fortsätta kolla simpsons ;>
 
Bild från havet nu i veckan
 
 

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2015-03-22 18:46:24

Fin bild på havet - försök att njuta av sista veckan där även om du längtar hem!

Postat av: Christel Berver

Publicerad 2015-03-25 12:28:26

Hej . Det är inte utan att jag också längtar till det fina landet England. Mitt barnbarn studerar i Southampton så där var jag förra våren. Också fint och värt ett besök.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela