englandspraktiken.blogg.se

Vi är 8 elever från Aniaragymnasiet från årskurs 2 & 3. Sju av oss läser Turism och Resor och en läser Handel och Administration. Vi ska praktisera 6 veckor i Portsmouth och ni kan följa vår resa här.

Bara för att uppdatera

Publicerad 2015-03-27 15:59:00 i Matilda Torstensson,

Hi! Tänkte bara uppdatera lite. Ännu ett par lediga dagar har gått åt och de har spenderats genom att äta lunch på restaurang, njuta av solen och ha det allmänt chill. I förrgår kväll var jag Petra, Lina och Rebecca ute med min och Linas kollega, Asam, det var trevligt. Igår gick jag, Whilliam, Filip, Becca, Lina och Beccas och Filips kollega Amadin, till en karaokebar där vi sjöng oss hesa. Det var riktigt kul, första gången jag var på karaokebar. Nu har jag precis kommit hem från City Center där jag gått runt och letat efter en adapter till ipaden vi fick av jobbet, eftersom att det är en engelsk laddare, dock hittade jag ingen. Istället fick jag med mig ett nagellack och massa nagelfilar hem. Nu ligger jag i sängen och ska bara chilla här tills vi ikväll ska gå till tigertiger. Ha en bra helg! Byyyyyyyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela