englandspraktiken.blogg.se

Vi är 8 elever från Aniaragymnasiet från årskurs 2 & 3. Sju av oss läser Turism och Resor och en läser Handel och Administration. Vi ska praktisera 6 veckor i Portsmouth och ni kan följa vår resa här.

Dagen i bilder!

Publicerad 2015-03-20 21:15:38 i Matilda Torstensson,

 
 
Idag var som Lina sagt innan, jag och hon lediga. Vi tog därför en sovmorgon och mötte sedan upp becca vid Nandos när hon slutade och vi gick dit och åt. Det var såååååå god kyckling där, det fick bli kycklingvingar, pommes och vitlöksbröd för mig. 
 
 
 
 
 
Eftersom att det var sol idag så kände jag och Lina att vi ville ta vara på denna stund. Becca gick och pluggade på ett café och jag och Lina satte oss vid en fontän och åt glass. 
 
 
Sen gick jag och Lina och köpte bebiskläder till en av våra kollegor som är gravid.
 
 
Nu ska vi snart gå till Tigertiger och såhär glad är Lina över det. 
 
Byyyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela