englandspraktiken.blogg.se

Vi är 8 elever från Aniaragymnasiet från årskurs 2 & 3. Sju av oss läser Turism och Resor och en läser Handel och Administration. Vi ska praktisera 6 veckor i Portsmouth och ni kan följa vår resa här.

Helgen

Publicerad 2015-03-22 20:32:43 i Allmänt, Lina,







Jag och Matilda var lediga i fredags så vi tog lång sovmorgon och sedan mötte upp Becca i stan. Jag och Matilda slutar ju praktiken på måndag eller tisdag så vi köpte ett paket till henne eftersom hon ska få barn efter de köpte vi glass och njöt av solen. 
På kvällen gick jag, Becca, Matilda och Petra till tigertiger.
I lördags gick ja, Becca, Matilda och Petra ut igen haha men det var kul. 
Idag har vi hunnit med en del, jag och Matilda mötte Whilliam och Patera för att äta lunch i stan. Det var jättehärligt väder så vi har varit ute hela dagen. Imorgon ska vi jobba igen och det kanske är sista dagen för oss vilket känns väldigt konstigt. Allt har gått så fort här. 
Här kommer bilder

















Lunchen idag
 




Vi spelade äventyrsminigolf 





Jag och Matilda från igår

Jag och Becca från igår

Jag tänkte även visa för er hur en vanlig matdag för mig, Becca och Matilda ser ut. 
Till lunch:

Detta får vi väldigt ofta, chips, choklad, frukt och någon boll med egg i och något konstigt runt som jag inte vet vad det är och vill inte veta heller. 

Till middag burkar vi få saker som liknar detta, vill inte veta vad detta är heller. 






Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2015-03-23 08:27:40

GOTT!

Postat av: Christel Berver

Publicerad 2015-03-23 09:17:23

Hej igen. Oj vad jag längtar till England när jag ser bilderna. så härligt ni verkar ha det. Njuuut. Här snöar det!

Svar: Hej! Ja vädret är riktigt härligt här, högt över förväntningarna faktiskt. / Lina
englandspraktiken.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela