englandspraktiken.blogg.se

Vi är 8 elever från Aniaragymnasiet från årskurs 2 & 3. Sju av oss läser Turism och Resor och en läser Handel och Administration. Vi ska praktisera 6 veckor i Portsmouth och ni kan följa vår resa här.

Helgen!

Publicerad 2015-03-23 20:46:00 i Matilda Torstensson,

Helluuu
 
Har ju haft långledigt eftersom att jag och Lina var lediga i fredags, så det har varit en lång och rolig helg. Varit ute på tigertiger med Petra, Lina och becca i fredags, i lördags åt vi middag och var ute igen. 
 
I Söndags var det väldigt fint väder och vi kände att vi ville ta vara på denna dagen, så jag Petra, Whilliam och Lina åt först på restaurang (Åt godaste salladen ever, typ!), sen gick vi till piren och spelade minigolf. Efter det åkte jag och Petra och åt glass på ett jättebra glasställe med massa roliga smaker!
 
Förövrigt gjorde jag och Lina vår sista praktikdag idag, väldigt nöjd med denna praktiken jag haft och jag har lärt mig mycket. Våran handledare och våra kollegor gav även mig och Lina varsin present, en ipad med tangentbord i ett fodral. Det var jag inte beredd på!
 
Nu ska jag bara leva här i Portsmouth resten av veckan och njuta av tiden jag har kvar. 
 
Byyyyyyyye
 
 
 
Presenten vi fick av våra kollegor, ipad och ett kort där alla lämnat en kommentar. 
 
 
 
Soliga bilder från piren. 
 
 
Godaste salladen!
 
 

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2015-03-24 08:38:10

Vilket fint kort och wow vilken avskedspresent! Ni måste ha gjort ett riktigt bra jobb på er praktikplats.

Postat av: Matilda

Publicerad 2015-03-24 09:40:18

Ja, vi blev överraskade kan man väl säga, dom hade motiveringen att vi varit här i fem veckor utan betalning och att vi klarar att göra vissa saker som andra på jobbet inte kan ännu. Så förhoppningsvis är dom nöjda med vår insats :)

Postat av: Angela

Publicerad 2015-03-24 14:32:11

WOW! Grymt jobbat :) Så himla roligt att ni har imponerat stort. Iofs ingen överraskning, vi visste ju redan hur duktiga ni är. Ha trevliga sista dagar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela