englandspraktiken.blogg.se

Vi är 8 elever från Aniaragymnasiet från årskurs 2 & 3. Sju av oss läser Turism och Resor och en läser Handel och Administration. Vi ska praktisera 6 veckor i Portsmouth och ni kan följa vår resa här.

Hemma i Sverige...

Publicerad 2015-03-30 23:02:00 i Matilda Torstensson,

Heeeyyyy, ja, då va man hemma i Sverige igen. I Söndags åkte vi hem och det började med försenat plan och slutade med att mitt och några andras bagage var kvar i London, fick däremot min väska idag. Jag har verkligen haft världens bästa resa och känner nu efter en dag i Sverige att jag bara vill åka tillbaka till Portsmouth och uppleva mer saker där nere. Skulle vilja avsluta mitt sista blogginlägg med massa bilder från en oförglömlig resa!
Byyyyyyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela