englandspraktiken.blogg.se

Vi är 8 elever från Aniaragymnasiet från årskurs 2 & 3. Sju av oss läser Turism och Resor och en läser Handel och Administration. Vi ska praktisera 6 veckor i Portsmouth och ni kan följa vår resa här.

Ledig

Publicerad 2015-03-26 12:10:08 i Allmänt, Jessica Nordström,

Hej på er!! 
Torsdag idag vilket innebär att jag är ledig, slutade på jobbet igår. Lite blandade känslor över det, jag har ju inte riktigt trivits där och känt att jag inte fått något ut av de.  Men jag pratade med en från jobbet och hon sa att de är rätt dött i branschen denna tiden på året, därför händer inte så mycket och det gav mig en annan blick på det. Sen har dem varit så snälla dem sista veckorna så det är rätt tråkigt men jätteskönt att ha slutat! 
 
dem sista dagarna ska jag njuta av med dem andra bara, har 3 hela dagar kvar innan vi åker hem. ska umgås mycket med katten också här i familjen här innan vi åker hem. Vi har kommit varandra så nära?? Värdmamman säger att katten beter sig som att hon är min katt osv. Jättekul, kommer sakna henne!!
 
 
 
Haha jag älskar katter okej :):):):)
 
 
ha de så bra, byyye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela