englandspraktiken.blogg.se

Vi är 8 elever från Aniaragymnasiet från årskurs 2 & 3. Sju av oss läser Turism och Resor och en läser Handel och Administration. Vi ska praktisera 6 veckor i Portsmouth och ni kan följa vår resa här.

Sista dagen!

Publicerad 2015-03-28 22:09:09 i Matilda Torstensson,

Helluuuu! Sista dagen här i portsmouth har spenderats med att äta en sista middag med alla på Strada, en italiensk restaurang. Nu sitter vi i vårt rum och ska snart träffa några av dom andra och gå till tigertiger. Denna resan har varit en mycket bra upplevelse, jag tar med mig många lärdomar hem och jag har verkligen fått ut det jag ville av denna resan. Jag är en upplevelse rikare, min engelska har blivit bättre, jag har haft en jättebra praktik och lärt känna massa nya människor. Kommer bli tråkigt att lämna detta ställe, men imorgon går bussen mot London 12.15. Byyyyyyyyyyyye

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2015-03-29 10:46:06

Välkommen hem - vi ses på tisdag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela