englandspraktiken.blogg.se

Vi är 8 elever från Aniaragymnasiet från årskurs 2 & 3. Sju av oss läser Turism och Resor och en läser Handel och Administration. Vi ska praktisera 6 veckor i Portsmouth och ni kan följa vår resa här.

Sista lunchrasten...

Publicerad 2015-03-27 13:37:00 i Allmänt, Whilliam Wiklander,

 
Sitter just nu på min sista lunchrast här på Mary Rose Museum... Känns rätt konstigt faktiskt. Att lämna alla dessa goa människor. Hade kunnat vara kvar här länge känns det som. Så bra har jag trivts! Jag har lärt mig så mycket här, vilket var målet antar jag? :) 
 
Min handledare James jobbar inte idag, då han är på sjukhusbesök. Fick därför säga hejdå till honom igår. Han har varit suverän! För honom har målet verkligen varit att få mig att trivas och lära mig så mycket som möjligt. Han lyckades! 
 
Ikväll kommer gänget från Mary Rose ha "Farewell Drinks" för mig och Nanako (supertrevlig japanska som också gör sin sista dag idag) Detta ser jag verkligen fram emot! Ett sista farväl... snyft :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela